Alltså bilden

Ge mig, ge mig, ge mig! Jag har faktiskt inte ätit skräpmat eller godis på en vecka nu.
En vecka och två dagar är det faktiskt. Om man räknar bort de två After Eight bitar jag tryckt i mig för att stilla begäret då. Ni kanske inte tycker att det är en stor grej, men för mig är det! Det är vad som närt mig hela livet i princip, svårt att sluta. Hahaha. Speciellt nu när jag vet att jag inte ska, då är det det ENDA jag tänker på.
Läste om nåt i Paris i tidningen, och tänkte på hur jävla gott det skulle vara med choklad. Paris choklad!
Jag har bruna skor, vad finns det mer som är brunt? Hahahah. Inte vad ni tror, inte den här gången!
Nej, jag menar såklart choklad. Går även in på bakbloggar och allt möjligt. Och sådär håller det på.
När jag ser den här bilden så dör jag, jag dör. Vill ha-begäret är i skyarna.
Men jag vet att jag mest vill ha, för havandets skull. Fuck me!

Rocky fucking roaaaaaaaaad. Hur gottt!!!!??????
/jizz


Kommentarer
Postat av: Alf

Tjenix!

jag funderar starkt på att redigera den där bilden och klämma in en japanes som sitter och skiter, det kanske skulle då dig att tänka på annat än choklad..

konvo tex!?!

skärpning!

2011-01-19 @ 01:31:54
Postat av: Shitstain Barbie

Men Alf, ditt jävla popcorn! -.-



Fast det lät inte så dumt..

2011-01-19 @ 17:34:04
URL: http://shitstainbarbie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0