Trött

Idag har jag dragit min lilla röv ner på stan. Fikat med Aleeks och Sofia, snackat lite skit. Inte dåligt alls!
Sen har jag väl inte gjort så mycket mer. Är trött typ hela tiden, känner mig lite nere.
Oloooooool. Har glott på Transformers och den är inte slut ännu, tror inte jag får kolla klart filmen för att syrran gnäller så jävla mycket. Egoistiska jävla rövfitta. Hade du haft någorlunda bra smak, eller en egen personlighet, ett intellekt som sträcker sig mer än till att älska tv-program som Idol och artister som EMD, som köper mallen vi är stöpta i, hade du förstått where I was coming from. Så var det med att inte ha tv i sitt eget rum.
Ja. Negativitet. Nu ska jag lyssna på deprimerande musik och skära mig i armarna. Hej fucking då




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0