spy

ÅH. Jag är så trött men fortfarande uppe.
Tänkte strax lägga mig.

Jag har kommit på en sak, att jag hatar att ha byxor på mig. Så mycket skönare och enklare med leggings och strumpbyxor etc. Anledningen är att jag tycker att byxor väger för mycket. Lyssnar ni på mig eller? Jag tycker att de väger för mycket. Hahaha. Ganska absurd eller vad? Jag är baggy jeans tjejen nummer ett. Fan vad töntigt det där lät. Men jag gillar jeans som inte sitter tight. Nu har jag börjat tycka att alla mina jeans är för tunga och vill bara gå runt i flera par leggings (flera par pga kylan). Jag har så mycket spring i benen, vill inte ha på mig "tunga" kläder. TUNGA KLÄDER!

Såg lite av American pie: the naked mile. Syrran skrattade högt, jag spydde mest. Så jävla vidrigt sexistisk film.
The biggest piece of garbage I've ever fucking seen. Och då har jag ju ändå sett den några gånger, still can't remember it. Why is that? Maybe because it's  the biggest fucking piece of garbage I've ever seen, and not even worth remembering. Och jag som älskar sexskämt, och att skämta om sex. Reagerade så starkt ikväll bara, vet inte varför.

Btw, jag var duktig och styrketränade idag. Hur lätt är det inte att bygga muskler?
Helt sjukt lätt, tydligen, om man är jag. Jag blir så stolt och tittar på mina armmuskler varje dag i spegeln.
Hahaha. Åh. Det där fascinerar mig enormt!
Även på min mage har dem där öhm, ingen aning om vad de heter, men de har börjat synas i alla fall.
Dem där benen vid sidorna? Jag kan inte namnet. Kan det ha något med bäckenben att göra?
Jag bara gissar. hahah, varför har jag inte frågat min pappa? Han kan ju allt. Jag får göra det imorgon!

Nåväl, sängen snart.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0