milli tycker och tänker

Yo pimps and hoes!


Det jag egentligen skulle vilja blogga om: Melodifestivalen och Grammy Awards.
Men jag är så trött och har inte orken att blogga alls. Fast nu gör jag ju det.
Öhm.. Melodifestivalen var så jävla dålig att jag nästan somnade, dåligaste deltävlingen någonsin, I believe.
Men Brolle var bra snygg! Inte lite snygg. Gillade Loreen, låten kändes aktuell.
Annars var det mesta bara skit, ren dynga. Sanna Nielsen, bör jag ens nämna henne?
Patetiskt och pinsamt. "I'm in love?". Please bitch, shut the fuck up. Mellanmjölksbruden.
Förlåt, men ibland blir jag lite worked up about these things.
Jaja. Grammisgalan igår natt var jag så trött på när jag kollade att jag nästan somnade.
Lady Gaga äntrade röda mattan i ett ägg, hahaha. Ett jävla ägg! Kan ni tro det?
Otroligt. Sen strulade ljudet när hon uppträdde, så horigt. Älskar henne och blev glad över att hon var tre grammys i alla fall! Sen var det kul att se Eminems gravallvarliga blick när han vann pris för årets hiphopalbum.
Kan liksom inte förklara hur kul det var, han rörde inte en enda MIN. Han såg så jävla arg ut.
Kul att se honom uppträda också. Älskar Emme! And he's hooot.
Blev jävligt besviken på att Lady Antabellum tog hem priser som de inte var värda, likaså med Arcade Fire.
De vann årets platta. Man ba, ursäkta - men vilka i helvetet är ni? Lady Gaga skulle ju vinna!
...There I go, all worked up again.
Jaja, orkar inte skriva mer, dör av trötthet.
FÖRLÅT. HAR FÖÖR MYCKET ATT SÄGA EGENTLIGEN!

Idag är det dessutom alla hjärtans dag, jag tänkte inte alls nämna det här för jag vill inte vara som alla andra och nämna vilken skitdag det är, då att ens nämna den gör att den får betydelse, men nu gör jag det i alla fall.
Screw that shit. Vem fan bryr sig om alla hjärtans dag? Det är bara en vanlig dag, inte värd att nämnas.

Puss.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0