JIZZ IN MY FACE

Can you hear that?
It's me being awesome!



lappen hängde visst ut, hahaaaaaaa
en vääääääldigt trött sunkig tjej som hatar vädret, jävla snöknullare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
var på af tidigare idag, grät nästan, fick psykbryt över att behöva gå i det här vädret.
Riktigt gnäll på mig. När jag sedan kom hem och åt frukost blev det bättre. Egentligen var det inte frukost eftersom jag varit vaken hela natten. Till det kollade jag på En idiot på resa, så jävla kul! hahaha
You should totally watch that. Svt-play säger jag! Nu dricker jag en speciell god kaffedrink, med kaffe, oboy och kanel ohmuuuuuuuums.
Den europeiska chokladmässa hålls i helgen i Paris, där över 100 chokladtillverkare samlas.
Jag vill dit. Finns det någon som älskar choklad mer än vad jag gör? Of course not! Choklad <3

Jajajajaja. HEJDÅDÅDÅ!

Förresten: IRL APGARV!
Alfred ~ säger:
jävla whine på dig kvinna
du kanske har rätt men då får du bevisa det!
för dom gånger du haft smink så har du sett riktigt sockersöt ut
lite rosa läppglans på fittan och dubbla lager mascara i ravskägget sen är du redo för krig
Alfred ~ säger:
jävla whine på dig kvinna
du kanske har rätt men då får du bevisa det!
för dom gånger du haft smink så har du sett riktigt sockersöt ut
lite rosa läppglans på fittan och dubbla lager mascara i rövskägget sen är du redo för krig

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0