inte en bra dag

Tänkte gå en promenad i det fina vädret, men när jag vaknade upp började jag läsa lite istället. Sen tänkte jag ta mig ner och äta frukost. Jag kollade mig i spegeln lite, och så fick jag plötsligt en smärta i nedre delen av magen. Kändes som en kraftig mensvärk. Jag satte mig på kanten av min säng och stönade, "åh".
Sen tog jag mig ner när det började intensifieras. Min syster satt i köket och åt. Jag gick emot toaletten, satte mig på golvet där och bad henne ge mig vatten. Jag svettades som fan och stönade högre, började höra dåligt. Allt snurrade, jag har aldrig svimmat men det kändes som att jag skulle göra det just då.
Har aldrig upplevt sån fysisk smärta i hela mitt liv. Så det här måste ju ta priset.
Jag har tack och lov varit väldigt fri från fysiska skador hela mitt liv.
Snart så försvann yrseln, men inte svettningarna och magvärken, det kändes som en evighet.
Jag satt på toalettstolen och drog handflatorna upp och ner för mina lår, betedde mig som en knarkare med svåra abstinensbesvär.
Jag satte mig till sist i köket när jag var mindre varm, och nu känner jag mig bara lite varm.

Så mycket för den promenaden. Jag vågar inte ge mig ut nu, bäst att lyssna på kroppen.

Jag känner mig aldrig utvilad när jag vaknar längre, känns som att det kan ha något att göra med det här.
Jag sover dåligt som fan, och är trött hela tiden. Förut kunde jag sova till långt in på eftermiddagen men den senaste veckan har det inte fungerat. Jag känner min utmattning för att jag blir pissed off hela tiden, och så rycker mitt öga som vanligt.

Det är inte en bra dag idag.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0