in lack of other things to do

vad har du på dig? Komiskt nog; en svart hoodie, min lady gaga t-shirt, mina Homer Simpson beprydda sidenkallingar, och för att toppa det hela; min syrras sexiga rosa tofflor med svarta prickar och rosetter på.
när kysste du någon sist? Nyår.
när var du senast på sjukhuset? Det var ett tag sen..
har du långa naglar? Japp, är ganska känd för mina så kallade "häxnaglar", haha.
vem skulle du helst vilja ha sex med? eeeeeh
vad gjorde du igår? Var herrans förkyld och tog det lugnt, typ som idag.
är du insatt i politik? Tyvärr inte så insatt som jag skulle vilja vara.
vem skrattade du med sist? Syrran, hon kallade mig rysshora idag. Imagine that!
vem pratade du sist med på msn? Isabello :)
vem pratade du länge i telefon med sist? Pratar aldrig i telefon länge. Men tidigare idag var det pappa. Han sa "ACHTUNG!" när han ringde mig. Det var roligt.
har du lätt för att bli brun? Det vet jag faktiskt inte, jag tror det. Ska prova i sommar. Brukar knappt vara ute på sommaren, haha. Åtminstone inte så mycket i solen.
vad såg du för film sist? Hum.. The Road?
hur många syskon har du? Sex.
hur många gånger har du flyttat? Två.
hur mår du? Bra, faktiskt. Bortsett från förkylningen och huvudvärken såklart.
vad ska du göra nu? Typ sova, vore nog bra.
när var du kär sist? Minns icke.
vad har du för ringsignal? Har jämt på ljudlös, och mitt minneskort glappar så jag har bara plats med en låt på min mobil, och den har jag också som ringsignal. Robyn - Don't fucking tell me what to do.
vad har du för alarmsignal? nån irriterande jävel som fanns i mobilen
vem ringde dig sist? Isiiiiiii = pappa
vem ringde du sist? Papi, haha.
finns det något du saknar? Det finns det väl alltid!
vad har du för planer för dagen? Det är natt nu.. imorgon: stan.
vem umgicks du senast med? Isballe!
är du blyg när du träffar nya människor? Depends.
vem sov du senast med? Isabella ;)
har du känslor för någon? Inte mer än vänskapliga.
vad längtar du till? Till våren, och sommaren, konstigt nog. Annars hatar jag de årstiderna.
har du några planer inför sommarlovet? Inte en enda.
skulle du vilja ha en pojk/flickvän? Nej.
har du slagit någon? Japp.
har någon slagit dig? Japp.
tror du att folk litar på dig? Jadå!
är du en bra kompis? Det tror jag :).

Kommentarer
Postat av: tasha

haha aww <3 kul att du gillade min humorblogg, hoppas att du fortsätter läsa den :D <3

2011-02-25 @ 08:48:07
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0