idiotiska sömn

Lilla lilla milla.

Jag vaknade klockan två inatt och kunde inte somna om. Ibland vet jag inte ens om jag sover, för hinnan mellan att vara vaken och att sova känns så tunn. Känns som att jag svävar runt i ett mellanting.
Går runt som en zombie här hemma varje dag, djupsömnen vill aldrig infinna sig och jag vaknar av minsta lilla ljud.
När jag inte kunde sova så gick jag till bottenvåningen och la mig i soffan. Till min förvåning och glädje kom Mean Girls på 11an. Vilken bra kanal det där är, haha.
Älskar Mean Girls! Undrar dock varför de lägger en så bra film klockan fyra på morgonen? Så dumt.
Nu är klockan snart sex och jag ska göra ett till försök att sova.
Åt upp mig ordentligt nyss, har ätit så taskigt i veckan.
Ingen riktig matlust. Men det kanske gör att jag sover bättre!

vi får väl se

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0