friday I'm in love

With myself! Nä, men jag kände mig fin idag :D.
Tröttrötttrött. Har asfet mensvärk, har inga värktabletter hemma,
fick en av pappa, som är starkare.. lite som morfin? hahaha. Han sa åtminstone att den definitivt tar bort värken, that's for sure. Vi får väl se vad som sker.
Har tjockat mig hela kvällen, även om jag inte haft lust till det.
Konstigt beteende. Chipsen har ropat på mig, velat in i min mun och ner i magen. They conspire against me!
Har glott På Spåret och Skavlan. Mycket nöje, som vanligt. Älskar Adam Allsing och Ebba Blitz men horungen Marcus Birro vann :( bara hans partner som gör jobbet åt honom ju, han kan inte ett skit.
har asfet mensvärk, hade inga värktabletter hemma
fick en av pappa, som är starkare.. lite som morfin=? hahah


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0