Oh

No, I don't care if it's your fucking birthday. I won't write happy birthday to you on facebook because it's something I would never say in real life, and I don't care if it's your friggin birthday!!!!!!

Så, då var det avklarat.
Tycker det är irriterande, födelsedagar hit och dit. /IGNORE

Annars då..
Åh, jag känner mig så tråkig klädmässigt. Börjar nog bli galen.
Jag har inga roliga plagg att ta på mig. Känner mig som en trebarnsmamma ibland, hahaha.
Kläder är för mig function before fashion. Jag väljer det som är skönt att ha på sig, skiter i om det är snyggt.
Det ska vara bekvämt, och jag ska inte frysa. Punkt.
Det bästa är ju om man kan få bägge delarna att gå ihop, att det är både snyggt och bekvämt.
Kanske går ibland, men. Jag blir så trött på att aldrig känna mig uppklädd och "fin", men jag tycker inte jag passar i att vara uppklädd alls. Det gör inte vissa personer, samtidigt som det finns de som inte passar i mycket smink.  Jag är just en sån person, som inte passar i att vara uppklädd och hårt sminkad utan att se ut som en transa, kan bara inte få det att fungera. Sucks sometimes.
Om någon skulle vilja skänka mig sisådär några tusen spänn till lite nya kläder duckar jag inte.

Aja, jag förespråkar ju inte ytlighet, så det är väl bäst att leva som man lär? Hahah!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Visst är det ;)

Jag brukar få små lappar så fort han ska någonstans, det är cute!

2011-02-04 @ 01:08:39
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Erica

ahme!! :D jag är enbarnsmamma och jag är inte oklädd :D



jag tycker du har pretty stil :)

2011-02-04 @ 09:36:24
Postat av: Milla

Men tack Ericuuus, fast du ser ju mig inte dagligen. Och det ska du vara glad för, hahaha!

2011-02-04 @ 18:41:24
URL: http://shitstainbarbie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0