det är inte okej att stjäla folks bebisar

Fortfarande förkyld som ett horbarn.

Jag måste säga att jag har fastnat lite i Sons Of Anarchy nu.
Och jag måste säga att det inte är okej att stjäla folks bebisar.
Jag började gråta för att en horunge stal Jax bebis. Det var inte okej!
Dramatiskt var det hela.
Sen bytte jag till OC, jag varvade dem lite. Och där var det inte mindre sorgligt.
Då grät jag en skvätt till.

Jag funderar på varför det är så lätt att gråta till serier och filmer, men aldrig på grund av sin egen verklighet.
Så är det för mig i alla fall.
Varför är det så?

Jaaaajaa, har inte gjort så mycket idag. Tagit det lugnt.
Sover skit med den här jävla förkylningen, är så förbannat trött. Försvinn!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0