You and I verse

Var ute på en liten stilla midnattspromenad nyss, strövade planlöst runt på Eskilstunas gator.
Hade en så stor rastlöshet att jag behövde det, promenader med bra musik i öronen är min grej.
Jag är ju en rastlös själ.
Följde bara ljusen och lät benen ta mig dit jag ville. Tänkte mycket, på allt möjligt.
På att jag vill fjällvandra, bland annat. Haha. Och på en speciell sak, en konstig känsla som bosatt sig i mig.
Sån här filosofisk egentid är viktig. You dig!?

En jobbig sak var dock att mina byxor åkte ner hela jävla tiden tiden.
Antagligen gått ner i vikt, vilket inte är så konstig pga den ringa aptit jag har haft på sistone. Behöver ett nytt bälte.

En annan sak är att vi nu har typ 200 kanaler hemma? Nej, men kanske 60. Överlycklig tv-tittare, hahaha.
MTV! 16 and pregnant, åhh haha. man blir ju lyrisk!!

Med blåmärken över hela kroppen och trötthet som en gnu signar jag ut.

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: Ja precis, ingenting duger någonsin typ. Den större modellen har ju t.ex. smalt ansikte. Hur många mulliga tjejer har det? Orkar inte att det ska vara så viktigt med kroppstyp.

2011-12-11 @ 09:54:24
URL: http://todaysvomit.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-3.html#comment

2011-12-11 @ 19:45:16
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0