The Adventures of Millie


Suddig millieboii. Vilket uppsving jag fick i statistiken. Vadan detta!? TACKAR OCH BOCKAR ÄNDÅ.

Jag har så mycket jag känner att jag borde och VILL blogga om egentligen, men jag innehar ingen ork just nu.
Jag borde blogga om helgen, så sjukt rolig och bra helg! Jag vill berätta om äventyren.
Helgen innehöll som ni vet, spelning. Mirror Eyes och Yersinia köttade! Tyckte Yersinia körde för få låtar och crowden som bestod av typ 14-åringar, var lame. Men att få se dem räckte för mig. Och sångaren, Mattis.
Ja, jag vet att jag borde sluta dregla över folk men, han är något extra. Grämde mig något enormt över att jag inte vågade prata med dem. Hade inte modet, töntjävel.
Natten spårade, med några för många öl och mycket dans runt en strippstång, av alla saker och ting i den här världen. Har ont i kroppen efter alla dessa akrobatiska övningar. looooool. Blåmärken här och där. Ramlade på mitt ansikte och fick ett sår på min näsa.
Kom hem okristligt tidigt med fickorna fulla av jordnötter.

Borde blogga om att Amanda Fondell vann Idol (tycker hon är för bra och för egen för Idol, though).
Gillar faktiskt vinnarlåten, catchy. Idag är det söndag, vilket betytt Gossip Girl. OMG Chuck and Blair!!!
VAD SKA HÄNDA!? Lär nog tanka hem det från och med nu, orka vänta. Orkar inte!
Och sen del två av naturserien "De stora vandringarna". Sån underbar naturserie, smäller av.
Riktigt fascinerande rörliga bilder, big ups!
Den tycker jag ni ska kolla på, så do it! söndag betyder även nytt Theatre of Life och Kids React på youtube, och det är ju bäst hahaha.

Så, då var jag bloggad och klar. Dags för en kvällspromenad!
fridens liljor, pussycatssssssss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0