Somebody mixed my medicine, somebody's in my head again..

undra om man ska äta något i den här livstiden?
ska baka peberkauge, får bli min middag
Allting går åt helvetet. *Gråtrunka*. AVFÖRING. Jag har en otroligt dålig period just nu.
Think of reality and it hits me hardcore to the brain.

1. Jag kom inte in på högskolan, jag blev reserv 4 samt 9. Och då sökte jag inte till något program utan enstaka kurser. Det borde väl inte vara så svårt att komma in på!?

2. Jag trodde att jag kunde lägga ett 1000-bitars pussel men tog mig vatten (flodvåg) över huvudet.

3. Jag har börjat suga rejält i sociala sammanhang sedan jag slutade gymnasiet, är så jävla handikappad att jag blir rädd för mig själv. VAD HAR HÄNT MED MIG!? Det här är inte jag.

Perfekt mode för att dra täcket över huvudet och gråta, men det kommer inga tårar?
Ser bara alla fel med mig själv.

suck

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är så synd att du inte kan se hur jävla bäst du egentligen är... <3

2011-12-09 @ 14:09:28
URL: http://isso.devote.se
Postat av: Daniel

Jag vet precis känslan. Man ser felen, inte det som är faaaaabulous baby.



Jag älskar för övrigt sättet du uttrycker dig på! :D

2011-12-13 @ 14:50:19
URL: http://blogg.danielwerner.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0