MERRY CHRISTMAS, CUMDUMPSTERS!

Goder julen på er. Jag är faktiskt glad idag, japp.
Glad, men bajsnödig. Och syrran är i duschen, hon måste jalla sig.
Snart kommer sällskapet, i form av mina syskon och syskonbarn.
Fast nu är bröderna Mico och Raoul och firar med sina tjejer och deras familjer. Och Ralle ska bli pappa i april, tänk att jag ska bli faster en femte gång. Hur sjukt är inte det!? Sjukt, med underbart :). Så han firar med sin flickvän Linda, hennes barn och magen. Åh, hoppas de har det fint där borta likaså!
Hoppas ni får en fin dag, jag känner mig glad och piffig så det känns som en bra dag.

pussar<3 #happihoe


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: ja då borde du absolut prova! har du det i generna så spelar det ingen roll hur gammal du är, tyvärr :) det är en "lögn" eller vad man ska kalla det att all akne är förnippad med pubertet och ålder osv, men prova pillerna! och har du provat ocm som jag skrev om förr? :)

2011-12-25 @ 15:00:52
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0