ASFGDHD

Heppåer!

Jaha. Torsdag då, vilket jag inte fattade att det var förrän pappa sa det nyligen.
Tired as fuck! Har garvat sönder mitt liv idag, min pappa är så jävla rolig. Har skrattat så jag gråtit!
Önskar att jag kunde berätta allt för er, men han gillar inte att bli skriven om.
Shieeeeeet. Inte mycket att komma med idag, sitter och äter havregrynsgröt för tillfället.
Har sån mysig julkänsla. ÅPH MYYYYYS! (tönt) Gillar den här låten "love you like a love song baby" och hatar mig själv för det. Men den är ju catchy.
försöker lära min syrra tyska, för hon åker till tyskland på praktik i februari, vilket är så jävla kul för henne!
repeat after me: ich heisse milla und ich wohne in eskilstuna". Gick ju tyska i grundskolan men hatade ämnet, satt och ritade min lärare, Magnus, mage, på skolbänken lekte att han hade piercing i naveln med mina två klasskamrater som också gick tyska. Känns ganska random, men fan vad kul det var. En dag när jag blev så jävulsk förbannad på en kille som gick i samma tyska, han var så galet irriterande och hackade på mig varje lektion, då skrek jag inför hela klassen, "DU ÄR SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET, JAG KOMMER ALDRIG MER TILLBAKA HIT!!!!!", slängde upp dörren och slängde mina tyskaböcker i korridorsväggen i rent vredesmod. Sen kom min lärare och letade efter mig, sprang in på extraengelskan och gömde mig under/bakom skrivbordet och sa till alla på extraengelskan att INTE SÄGA ATT JAG VAR DÄR!!
han kom efter några minuter och de sa: nej, milla är inte här. HAHAHAHA.
andades sedan ut

oj, den här bloggposten spårade verkligen rejält! sorry
fick ig i tyska, om ni undrade

Fyfan vad jag älskar mig ibland. Drama queen/coward/biiiiiiiatch

mysiga bilder


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0