10 dagar

Hakar på trenden! vill inte vara mobbad, fast det är jag fortfarande.

Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Hej klyschiga temat! Vill såå mycket.
  • Se världen, resa. Ganska Självklart.
  • Medverka i en teateruppsättning eller film.
  • Bli ekonomiskt trygg.
  • Träffa någon jag trivs med, givetvis.
  • Göra intryck och lämna avtryck.
  • Skriva åtminstone en bok.
  • Åka Hurtigruten.
  • Bära ett barn. (alltså i min livmoder, hhhaha)
  • Finna min egen plats.
  • Bli kvitt allt det dåliga.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0