Trött på detta

Något knasar med hälsan, orkar inte. Inte nog med min IBS-hormage.

Jag är en sån som inte går till doktorn, inte förrän det gäller liv och död typ, eller förrän jag ligger där på min dödsbädd. Saknar min aptit och smak. Ingenting smakar längre och jag blir aldrig hungrig. Det är inte som det brukar, med andra ord. Visst äter jag, för att jag måste. Men det är en besvikelse. Det mesta smakar okej men inte som förr. Jag vill ha min hunger, aptit och smak tillbaka. ÅÅÅÅÅÅH! Matglad som jag alltid varit :(

Det här har hållit på i några månader nu, googlar runt men vet inte vad fan det kan vara.
Får väl gå till doktorn, om det blir värre. Visst, inte kul men man överlever ändå.
Could be worse.

fudge it, måste sova.

Kommentarer
Postat av: Sophia - Mitt liv i Los Angeles

Sv: Tack så mycket! Får nog ta och tänka på det där med Elizabeth Reaser. Har hört det från 3 personer nu...

2011-09-01 @ 01:22:07
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0