Swedish Hollywood hoes

Alltså, jag tittade nyss på den färska säsongen av Svenska Hollywoodfruar (eller Hollywood whores, som jag gillar att kalla dem). Maria Montazami - adoptera mig! Hon är ju faktiskt anledningen till att jag kollar in the first place. Men jag måste säga att jag är helt stum efter att ha kollat första avsnittet. HELT STUM! 
Känns liksom som att jag inte ens kan röra en muskel, ser bara med stora ögon på min datorskärm like a mad man. Och vet inte om jag ska skratta eller gråta. Av flera orsaker.
Är det här på riktigt eller!? Spelar ni någon sorts spratt!? Ja, jag vet att man inte ska tro allt man ser på tv..
But I'm truly amazed.

Den nya frun, Gunilla Persson.. är totalt vansinnig. Hon verkar galen!
Spritt språngande galen.

Allt det där är så komiskt.. men samtidigt så tragiskt.
Så det är svårt att veta om man faktiskt ska, skratta eller gråta.

Det är så många saker som är fel i sammanhanget att man inte vet var man ska börja.
WHERE DO I BEGIN!?

Btw: Kollade nyss mitt konto, the money is in, YAAAAAAAAY!
Mina skor som är så jävla fucking sönder ska replejsas med ett par nya.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0