min dröm

Jag hade en underlig dröm inatt som jag inte kan kan sluta tänka på.
Jag drömde att jag var kär. Den här drömmen gjorde en så himla stor påverkan på mig.
Den kändes så fruktansvärt äkta. Den här personen jag var kär i var ingen i min "smak", inte för att jag egentligen har en speciell smak, men har mest haft ihop det med rockkillar HAH. Han var iaf blond, hade kort hår och en normal klädstil. Liknade kanske Erik Grönwall en gnutta, hahaha. Men han såg rätt alldaglig ut.
Han hade en fin personlighet, och FAN vilken bra dröm det var. Något helt annat än jag upplevt i mitt liv, fastän det bara var en dröm.

Usch vilken härlig dröm.
Nu är jag nästan förtvivlad. Haha, nej men typ!

Har ni drömt att ni blivit kära i någon som inte (så vitt ni vet) finns på riktigt?

Blä, jag är en sån som inte öht tror på att drömmar har någon sorts större underliggande mening, som vissa gör.
Så drömtydning är ingenting jag ägnar mig åt.

Jag tror bara att drömmar är saker som man tänkt på//pratat om/vart med om under dagen etc som utspelar sig slumpmässigt.  Det är någonting jag också kan styrka inför mig själv när jag drömt om saker jag läst om, precis innan jag lagt mig. Jag läste t.ex. något om elefanter en gång, och tidigare den dagen hade jag blåst ballonger. Den natten drömde jag om en elefant och ballonger, och det kändes rätt random. Det är ju för att det också ÄR random, haha.

Fan vad ont i halsen jag har.

Kommentarer
Postat av: Jummie

Jag har drömt det! Det sjuka är att jag egentligen aldrig fick se hans ansikte i drömmen hur mycket än mitt undermedvetna ville, det var precis som att jag visste ALLT om honom och som om han faktiskt finns på riktigt, och redan vet vem jag är.



Helt galet.

2011-08-28 @ 14:13:49
URL: http://jumsan.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0