liten update

Nej, jag har inte orkat blogga, trots att jag har tusen saker jag skulle vilja skriva, därför kör vi lite stolpar idag.

  • Rickard Olsson är Sveriges i särklass bästa programledare!
  • Petra Mede är en av Sveriges roligaste och grymmaste mediepersonligheter!
  • Jag är trött & förkyld, vilket är jävligt jobbigt.
  • Jag känner att det kanske blir mysigt med höst trots allt, trots att jag älskar sommaren.
  • Blev uppringd idag och fick veta att jag fått jobbet! bara för att jag är awesome
  • True Blood säsong 4, avsnitt 8. MOTHERFUCKER, vad spännande!
  • True Blood får en säsong 5, jag dör av glädje.
Ja, mycket mer än så var det nog inte. Minns fan inte nu dock.
Var säkert mycket mer, dåligt minne som jag har. Var det allt?

Nu ska jag läsa lite i mina favoritbloggar - Schulmanbloggarna, och snart bege mig till sängs.
Kom på att jag glömde skriva en sak. Att när jag och Mimmi kom hem efter barnvaktandet av brorson, sa jag "Ajuste, jag fick jobbet" till pappa. Ska naturligtvis gå en utbildning först och se om det PASSAR mig.
Han svar var att att "så lever ingen, det går inte att leva på".
Eftersom det bara är ett helgjobb schemalagt på kvällarna. Älskar när folk gläds å mina vägnar, haha.
Det är ju erfarenheten man vill åt.

Kommentarer
Postat av: Paulina

grattis till jobbet! :) vart är det du kommer jobba??

2011-08-16 @ 17:53:18
URL: http://missauer.bloggplatsen.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0