Johnny, la gente esta muy loca!

freeeeeeeeedag! :D

Känns bra. Satte på mig lite mascara, målade ögonbrynen och fixade lite rouge innan jag drog.
Har dansat mig hem från jobbcoachen idag. Så häääärligt JÖ! :) Fint väder ute, ska inte sitta inne nu.
Men ikväll kommer So you think you can dance-avsnittet där Lady Gaga är gästdomare.
Bara måste ses, även om jag kikat många klipp på tuben redan för att jag inte hunnit kolla.
Jag tänkte också på hur mycket jag saknar Skavlan, men det börjar snart igen. Skavlan är king!

Hatar att jag behöver ta såna här bilder, men jag har ingen som kan ta kort på mig, haha.
Och ingen vidare kamera. Hepphepp! rolig bild: http://9gag.com/gag/218435?ref=fb


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0