hajjar ni vad som händer eller?

Jag skickade en vänförfrågan till komikern Aron Flam på Facebook ikväll, efter att ha suttit och lyssnat på hans radiokrönikor om dumhet. Han är så otroligt vass, och rolig! Och hans insats på Raw förut var kanske något av det roligaste jag sett i hela mitt liv. Och när han var med på Almedalsdebatten, och debatt öht.
SHIT! Geni till människa. Anyways, han accepterade och råkade visst kommentera en av mina bilder i samma veva, nämligen denna nedan.

Och vad skrev han? Jo, det ser ni också! Faktum är att han fortsätter kommentera just i DETTA NU!
Lite lyrisk!? Inte alls!?



Kommentarer
Postat av: matildus

ooooh shit, episkt!

2011-08-22 @ 10:30:10
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0