dagens innehåll

Varit på Ingeus. Och dött. För jag spontanfestade i fredags och var av en slump inne och kollade vimmebilder från Eskilstuna från helgen. Minns nada ifrån fredagskvällen, jag såg bilderna och tänkte på skoj "haha, jag minns ju inget från kvällen så jag är säkert med där någonstans", så jag tittade. Och ja, det var jag. Totally shitfaced!
Dog verkligen, mindes inte ett skit hahahaha. HEMSKT!

Drog hem och såg på det nya True Blood avsnittet. Dog ännu mer.

Senare var jag hurtig, drog ut på på promenad/jogg runt Ekängen.
*Klappar sig själv på axeln*!

Var nyss till LIDL och köpte lite smalknäcke och yoghurt.
Hungriiiig.

Gud vad intressant allt det här är.. or not. Är så fruktansvärt trött at the moment!
Snart går Svenska Hollywoodfruar, hhahaha. Så jag kommer med andra ord att få skratta ikväll.
Nåt som är bra! Lyteskomik. Lyteskomik = komedi baserat på handikapp.
Mentalt handikappade hyndor on tv is funny. Kan man säga det så. Kanske inte men jag tycker det stämmer.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0