But I won't cry, no I won't


Dagens ganska sorgliga men awesome'a låt: Seventh Wonder – Tears For A Father

Rättså tråkig, helt-okej-dag idag. Men måndag betyder ju nytt True Blood-avsnitt och det gör allt så mycket bättre. Helvete så spännande det är nu! Kan inte bärga mig till nästa avsnitt. Gud vad ni måste tröttna på mitt snack om den där seriens storhet, hahah. Fangirl deluxe or what! Tycker lite synd om er.
Men jag har ett problem med att hålla käften, borde öva.

Satt på Ingeus och gjorde direktöversättningar på svenska ord till engelska.
Det är ganska kul. Exempel:
Snuskhummer = Dirtylobster
Godisråtta = Candyrat
Mytoman = Mythandman
Våldta = violencetake

I VIOLENCETOOK AN OLD MAN THIS WEEKEND. WAS SWEET!

Började spåna lite på svenska städer och fann denna rätt rolig: Skinnskatteberg = Leathertreasuremountain (nästan).

Blev inget av det där jobbet jag talade om förut btw.
Hade inte mycket mer på hjärtat. Puss!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0