Välkommen till världen!

Omgomgomg, drog av världens glädjetjuuuuut för Calle och Anitha (Schulman) som fått sin Penny nuuuuuu!
BLEV SÅ GLAD. Fatta hur glad man kan bli, trots att man inte känner människorna, hahah. Jag är väl bara ALLMÄNT HYSTERISK OCH HAR ALLTID VARIT!

Både pappa och Mimmi reagerade på mitt tjut(egentligen var det nog flera tjut), och undrade vad det var frågan om.
Min anledning kan verka rätt skum; jag skrek för att två vars bloggar jag läser har fått sin dotter.

Men de är inte vilka människor som helst i mina ögon.
Jag läser både Calle och Anithas bloggar och deras är två av mina absoluta favoritbloggar, så kloka och fina människor. Både intressanta, roliga och mer därtill.

ÅH! All lycka.

Välkommen till världen lilla Penny.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0