oerfaren

Jag vill kunna laga mat.

Jag som älskar mat. Det är troligen det bästa jag vet.
Kan bli helt till mig när jag äter mat hos någon annan och då utbrister jag ofta att det är det bästa jag någonsin ätit, haha. För jag har ätit så lite riktigt god mat i mina dagar.

Det är väl så, när man inte är erfaren.

Som att resa till en ny plats, när man inte har rest mycket tidigare.
Då blir det den bästa platsen man någonsin besökt. 
Vartefter man besöker fler och fler platser inser man att den kanske inte var den bästa. 
Och tillslut kanske man hittar sig själv och sin plats.

Jag är så obevandrad i livet att det skrämmer mig.
Jag har besökt för få platser och ätit för få rätter för att verkligen veta vem jag själv är.
Har inte hittat hem. Ännu.

But I'm hopeful that one day I will.

Nu har jag huvudvärk och ska sova, vem orkar med mitt seriösa dravel day in and day out.
HAH.

Kommentarer
Postat av: Gabriel

hej ville fråga en fråga skriv till min mail äru snäll!

2011-04-05 @ 15:25:05

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0