onsdag den trettonde april

Idag var en bra dag minsann.
Var på möte hos arbetspsykologen, det var lite jobbigt den här gången måste jag medge.
Men helt okej.

Sen svängde jag in på First Class där Sofia och Aleeks satt. Och *drum roll*: Matilda!
Hon är här på besök för några dagar. Kul att se henne, och prata om allt med tjejerna. Riktigt trevligt!
Matilda förväntade sig smaskigt skvaller, är ledsen över att vi inte hade något att komma med.
I Eskilstuna står tiden still, haha! Istället lyssnade vi med glädje på hennes vardag av äventyr.

Efter fikat tog jag och Aleeks en tripp till systemet.
Jag köpte alkohol för 180 kronor, kände mig ganska fattig efter det.
På fredag kör vi i alla fall, Aleeks 20-års fest (fastän hon faktiskt fyllde den 4:de).
Ska bli sjukt roligt hursom!

Kommentarer
Postat av: matildus

Hahaha åh, så fint att få träffa er i alla fall, med eller utan smaskigt skvaller!

2011-04-14 @ 00:24:50
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0