epic winning

Nu är det natt, eller tidig morgon (om ni så vill). Och vad gör jag vid datorn?
Jag borde sova, så trött som jag är. Har varit at the Pettersson/Smura residence like all weekend.
Idag var vi bort till Sundbyholm igen, den här gången för grillning. Satt så förbannat fint i kistan!
Jag och mina syskon är ju born in the gutter och har en större tacksamhet för mat och är mindre petiga än de flesta. We just eat away, hahaha! We love it all.

Men jag var väl inte i mitt esse idag, trött som få.
Jag kom hem vid sju tiden och har haft trist sedan dess.
Mest glott på BB och blivit arg över Rodneys utröstning.
Man ba, så jävla uppgjort! Madde var ju egentligen varit den som borde ha åkt, det är fan intressantare att glo på en ko som käkar gräs, eller typ gamlingar som spelar boule än henne. Rodney var skön!
Tråkigt att alla sköningar får dra hem.

Igår vid midnatt vandrade jag och Isbabe runt hela Eskilstuna och lite till så att.
I lördags spelade jag ju fotboll med mina bröder och brorsbarn. Svinroligt! Jag som inte ens gillar fotboll, haha.
Sällskapet gör väl det mesta. Lite träningsvärk har jag, I must admit.

Jag är glad att jag känner så bra människor.

Nu ska jag sova som FAN!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0