paranoia is just a higher form of consciousness

Gick hur bra som helst hos arbetspsykologen, fattar inte att jag måste noja över allting och så går det ändå bra tillslut, guess it's just my thing, paranoia. En högre form av uppmärksamhet hörde jag!?

Det blåser sjukt mycket ute idag, blåste nästan iväg när jag gick till stan, och jag såg inget för att mitt hår blåste mig i ansiktet. En lyktstolpe höll på att gå sönder nära Statt. Jag såg hur den svajade, skrek och sprang därifrån.

Och ni ska bara veta hur lent mitt hår är efter att jag gjorde inpackning igår, så jävla awesome.
Jag känner att jag har sånt flyt idag att jag ska ta ett styrkepass och senare dra och jogga.

Ni ska bara skåda mina biceps.

Tchüss


Kommentarer
Postat av: lisa - smilinggirls!

sv: haha, tack du! :D

2011-04-07 @ 17:08:15
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0