jeansjacka

Känner mig så låg och trött och nere just nu.
Usch. Har väl med vädret att göra. Ja, jag är dum i huvudet som alltid blir extra deprimerad när våren och sommaren kommer. RUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIN! Vadå russin, wtf liksom?
Jag kommer se ut som ett russin när jag blir gammal.
Kommer jag bli gammal? Usch, jag är så cp i mitt lilla hvud. Ja, hvud.
Jag känner mig så himla ful just nu, verkligen jätteful. Och det är jobbigt.

Men jag tog mig ner på stan och köpte en jacka.
Blev en jeansjacka, har aldrig ägt en jeansjacka förut, haha.
Den var väl nice, och det var 25% rea påren. Ska nog köpa en till jacka när jag får pengar.
Vill ju ha flera. Jag hatar kläder, och att köpa kläder, och att prova kläder.
Skulle helst gå runt i en sopsäck hela livet istället. Men det går ju inte.

ska nog dra och kolla på en unge i minuten nu, får ont i vaginan av det programmet.

todays song: Zombiekrig – Dö För Fan

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt att känna sig ful när du är så förbannat snygg

2011-04-19 @ 23:28:08

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0