day 01 - your favourite song



Min favoritlåt at the moment.
Jag började lyssna lite på Jónsi och Sigur Rós för ett tag sedan men fick inte ihop det.
Jag har alltid rätt svårt för att sätta mig ner och bara lyssna och komma in i musiken.
Är liksom störd på så sätt. Har skitsvårt för att sitta ner ett långt tag och koncentrera mig, tankarna dalar ofta iväg. Men jag tror att jag börjar haja hela grejen nu!
Hör jag att ett band får väldigt mycket beröm så försöker jag ta reda på om bandet verkligen är bra, se om berömet är rätt. Och den bra kritiken är sjukt rätt här! Ofta ser jag storheten som andra ser, om jag har TÅLAMOD. I want to be open minded.
Den här låten fick så mycket större betydelse när jag såg en video där den var med.
En låt som känns i hela kroppen, så vacker och skör. Så freaking amazing and wonderful.
Inga ord räcker riktigt till.

för övrigt har jag många favoritlåtar just nu, JUDAS BLAND ANNAT!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0