You're the ink to my paper

The only way that I´m able to stay so stable
Is you're the legs to my table
If you were to break I'd fall on my face
But I'm always going to make you feel
I don't need you as much as I really need you
So you don't use it to your advantage


Jag har ont i huvudet & är förkyld som in i helvetet.
En huvudvärkstablett och lite te kanske vore bra.
Ja, det ska nog gå att ordna.
Mina ögon satt fast av stelnat ögonsnor när jag vaknade idag, haha.
Gjorde lite ont att riva upp dem.

Aja, gotz to go!

SKA kolla lite på Idol, jag drömde inatt att negrer jagade mig och att jag sjöng inför någon tjej som sa att jag sjöng jättebra. Hahahaha.
Måste påminna mig själv om att lyssna på Brandon Flowers solodebut och Säkert!'s nya skiva.

JA. BRA SÅ?

HEJ :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0