wowowowo!

HALLÅJ!

Jag vaknade vid två och låg och vred mig. Nu är jag pepp på säsongsfinalen av True Blood!
Åh, så jävla spännande!
Ska checka in den på icefilms sen ;D. För nu ska jag ut på en liten promme.
Fick installera om skript osv nyss för att datorn är formaterad, bögigt.
Thank god for icefilms, slipper man ladda ner också! hehöhe

jag har ont i halsen
slemmar som fan

förresten har jag alltid haft stora problem att skriva och lyssna på musik samtidigt
något jag gör nu, haha. DET ÄR SÅ JÄVLA SVÅRT!
ingen simultankapacitet här inte, kvinna? not a chance

hermafrodit forever

(fick kolla igenom det jag skrivit för att se att jag stavat rätt, men det blev en del fel tack vare musiken i mina öron haha) ceppigt

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0