Sept. 21, 2010

Välkomna!
Det här har varit en dampdag utan dess like.
Jag har Google Chrome som webbläsare, men har alltid haft Firefox.
Min bror fixade datorn igår så nu ären som ny, så skönt!
Dock så vet jag inte hur man får scriptet till Icefilms att fungera med Chrome, försökte men det var ganska komplicerat. Och jag är ju inte bra på datorer heller >< hahaha.
Nu finns i princip ingenting på datorn.
Har beställt hem bilder från Fuji också, wooohoo.
Blev alla möjliga bilder, från studenten, Lady Gaga konserten och MT förra året.
Jag har alltid velat ha bilder i hand, att titta på genom åren. Så kul!
Älskar att se på bilder, haha.
Nej, nu ska jag glo vidare på Idol.

hejsss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0