They tell me time is money, well we’ll spend it together.

Uh, 5 and a half, and boys
Ass is off the hook
Cinderella bout to lose the glass off her foot
And when I find it, is when I find you
And we can do the things we never got the time to
Better late than never
But never late is better
They tell me time is money, well we’ll spend it together
I’m down for whatever
You just lead the way



Ikväll har jag tittat på repris av MTV Video Music Awards, eller försökt i alla fall.
Ganska festligt, jag gillar sånt.
För jag gillar skvaller, kändisar, och speciellt Justin Bieber. Min lilla bibbe! hahahah
so creepy, I am! nämen, ni kan nog inte förstå min kärlek till den lilla sötingen
Det var dock någon jävla störning i rutan så sändningen hoppade hit och dit, såg liksom inte hela showen men den lär ju gå flera dar i rad på MTV så det är bara att titta då. Plötsligt började musikvideor spelas på MTV istället. Blev lagom irriterad, hahaha. Ville se!!
Såg åtminstone Lady Gagas tal när hon vann video of the year.
Min kära Gaga, I love her :D. Hon var så nervös när de filmade henne innan Cher berättade vem som vunnit.
Hon grät när hon kom upp på scen, och var ledsen för att hon skulle göra sina fans besvika. Men hon vann, och berättade därför namnet på hennes kommande skiva (vilket hon lovat att berätta om hon vann).
Den ska heta *drumroll*....... "I was born this way".
Och så sjöng hon också en en liten snutt. Så underbart!
herre min vilken fangirl jag är hahahaha
Sedan vann hon väl något annat/andra pris också? fitta, jag missade typ allt pga den där horstörningen och jag orkar inte riktigt leta upp resultaten nu.
Får titta imorgon.


Jag såg nyss säsongsfinalen av True Blood också, bara för att icefilms horade tidigare.
Min dator horar allmänt också, kan inte vara inne på msn bland annat.
Fan, kan inte bärga mig till säsong fyra. Den kommer i sommar, hallå?
Lär ju dö av att vänta så länge :(. True Blood is true love.
Åh, blev värsta cliffhangern. Gudarssss.
Bästa serien there is!
kan verkligen inte sluta spy lovord över den.
Alan Ball är en bra man.

Annat irriterande: mitt högra öga.
Ser dåligt på höger öga ibland. Känns som att det ligger en immig lins över ögat.
Knäppt. Öh. Du bryr dig, jag vet.
Jag blir såhär rädd "NEJ, JAG BÖRJAR BLI BLIND". Hahahaha.
Tror också när jag kliar mig på ögat, att det ska mosas sönder eller hoppa ut.
Mår illa då också. hahaha.

aja

bloggade lite på beställning
och bilder blev det också.. fan vad man ligger i

nu äre slut i rutan, see ya sexy blog readers! ;) hahhhh

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0