jag vill inte bli älskad så

Det behöver hända mer saker. Det händer ingenting i mitt liv, och jag hatar det.
BLÄBÖÄBÖBÄÖBÄÖBÄBÖÄBB. Mögelfitta.
På tal om fittor gick det ett program på tv ikväll om just det, eller vaginor kanske man säger om man är mogen.
Men det är inte jag. Fittor. Alla ser olika ut. En man sa att han inte ligger med en tjej om hon är "stor" där nere. 
Låt oss tänka såhär: Hur fin är din kuk tror du själv? den kanske är asliten, och ful, sexistiska gubbjävel.
Och så var det en tjej, killar hade sagt taskiga saker om hur hennes kön ser ut, så hon hade opererat sig.
Blir irriterad på hur insensitive folk är ibland. Läs: killar.
Sen har jag tittat på lite av filmen The Stoning of Soraya M.
Jag ska titta vidare på den. Det första jag slogs av var iaf det vackra filmfotot.
Helt underbart.
yeyeyeye

Kommentarer
Postat av: kitteh

haha, milla... Klart du om någon tittar på tv-program om vaginor ;D

2010-09-23 @ 11:45:50
URL: http://kittiepurr.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0