I wanna boom bang bang with your body, YO!

fan vad jag lyssnar på den här låten (Mohombi - Bumpy ride)
hahahahahah
Den är så jävla dålig, seriöst. Men jag kan inte sluta lyssna.
Är det något jag verkligen inte tycker om är det alla dessa låtar om att knulla, liksom
"I wanna boom bang bang with your body yo"?
Alla låtar om att knulla är så jävla sliskiga, bu för MTV-musik som bara handlar om brudar och pengar.

"I wanna boom bang bang with your body yo
We gonna rough it up before we take it slow
Girl let me rock you, rock you like a rodeo
it's gonna be a bumpy ride"

"I'm gonna pull you over, pull you under, make your body surrender to mine"


Det är inte fint någonstans. Varför liksom, hahahah. *Gråta*
Det är så sliskiiigt.

Låtar gjorda för att dansa till, och vissa sätter sig verkligen. Som denna. 
Men varför måste precis allt handla om sex?
Jag tar gärna avstånd till sånt.
Det sista jag vill bli sedd som är en ytlig människa som lyssnar på låtar om att boom:a och bang:a någons kropp.
Hahahahha. Jag gillar inte heller att bli sedd som ett stycke kött, inte för att jag tror att någon nånsin skulle se mig på det viset. Men liksom, näej. Jag är inte en sån tjej.
Det är precis så det är när man går på krogen, därför känner jag mig inte riktigt hemma där.
Hahahaha. Fast inte alla krogar, då va. Jag gillar ju att dansa. Men är man horig får man skylla sig själv över att man blir sedd som en hora. Hahahaha. Men man kan ju inte skylla sig själv om folk limmar på en hårt.
Det är inte mitt fel att alla vill boom:a och bang:a min body, YO!

Man får ta det med en nypa salt, alla dem här låtarna!

FÖR JAG VILL JU BARA DANSA
då blir man glaaaaaa :D hahaha

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0