Good riddance

Jag har tagit av mig mina ynka två festivalarmband som jag har haft på mig sedan 2008 respektive 2009.
Eftersom att jag har en liten hand så har jag lirkat av mig dem. Går att sätta på när jag vill igen.
Det känns konstigt att ha hela min tatuering synlig, eftersom att den inte har varit det på såå länge.
Annars brukar banden täcka slutet av den.

Armbanden är boorta.


Snart är det också val.
Att rösta känns lite som att välja mellan pest eller kolera. Whatever you choose, you end up with shit.
Jag är inte så inne i hela politikgrejen, men jag är inte helt hjärndöd heller.
Allt känns så himla: "Rösta på mig, så får du det här", "Nej, rösta på mig istället, jag ger dig det här".
Som en tävling. Och att man sen får det man vill ha är inte säkert.
You just have to cross your fingers and hope.

Jag skriver mer om det här imorgooon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du ville vara med! :D

Är allt bra med dig idag då?

2010-09-01 @ 12:16:37
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0