tidig lördag

Jaha, då var det fredag. Eller tidig lördag kan man väl säga.
Har ägnat min dag åt jakt efter Marabou Vinter vit. Tillslut fann jag den på Godisland och blev överlycklig.
Hade letat överallt, haha. Jag var helt galen!
God var den, väldigt söt, men god. Det är ju oftast så att hajpar man grejer för mycket så når dom inte upp till förväntningarna, vilket chokladen inte heller gjorde enligt mig.
Mja, saker blir aldrig som man förväntar sig. Oftast sämre, enligt mig.
Därför önskar jag att jag kunde förvänta mig det värsta och hoppas på det bästa.
Men det är ju inte riktigt så jag fungerar, just because I am stupid hahaha.

Har kollat på en jävla massa ikväll. Idol, varvat med Skavlan och senare blev det Scream Awards där en del av True Blood-casten befann sig. Kärlek som fan på det, haha!
Skarsgård <3, Anna Paquin och Stephen Moyer vann alla varsitt pris och så vann serien det med.
Good for them, makes me happy! :)

Imorgon ska jag se mina bröder Okke och Mico uppträda på Lokomotivet.
It's gonna be off da heezy! hahaha

Sminkade mig denna fredag.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0