Upp till kamp!

Händelserik dag för mig, med möte på Kunskapscompaniet och rekryteringsmässa åssovidare.
Jag är helt slut nu! Men jag måste diska och duscha snart...
När jag kom hem så åt jag sen har jag pretty much suttit fast här och kollat på Upp till kamp.
En sjukt schysst svensk miniserie, såg lite av den när den gick på tv förra året.
Redan då tyckte jag att det lilla jag såg var intressant, och nu har jag alla fyra delarna så jag kan kolla.
Kempegrejt! Den skildrar fyra ungdomars liv under 60 och 70-talets Sverige, svartvitt, assnygga skådisar.
Bra musik, som Dylan, och en massa politiktjafs. Därav namnet "Upp till kamp".
Sverrir Gudnason som spelar Tommy, sååå snygg! hahaha
Och Lena <3 OCH ERIK! Never ends. Assnyggt och asintressant.

Ni borde verkligen kolla in det. Jag har ju bra smak, som sagt.

That's it for me!


Kommentarer
Postat av: [SOFIA WESTERGREN]

men eller hur :o det ända som är bra är väl att man slipper va i röven o klia! kliar de så äre bara o dra lite i snöret, höhö 8-)

2010-10-08 @ 16:05:12
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0