sömnproblem

Jag hatar att inte kunna sova!
Kan inte ens förklara hur mycket jag hatar det.
Men det har blivit så normalt för mig att jag funderar på om det ens skulle gå att sova som en vanlig människa.
Går jag i högt tempo och inte får sova så blir jag extremt deprimerad.
Det blir väl de flesta kan jag tänka mig, man kraschar till slut. System error!

Spendera nätterna med att ligga i mörkret och bara hoppas på att få en blund är jävligt tråkigt.
Hur trött jag än är så går det inte.

Blir sjukt pissed off!

Men det är bara att fortsätta försöka, för det ska gå.
ARGH.

jag tror jag måste lära mig att sova
hahahaha

Men det är som att cykla, när man väl lärt sig så glömmer man det inte.
Jag måste lära mig att sova NORMALT. Vill jag det?
JA! Jag tror det..

Bristande motivation, har inte direkt något att göra den uppoffringen för.

Att gå runt och vara skittrött är för mig hemskt, jag är inte mig själv då.
Jag blir en mer negativ människa som irriterar sig för minsta lilla sak.

Vaknade halv fyra idag, trots att jag skulle vakna klockan sju. Bra jobbat....

Nej, nu ska jag göra saker!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0