nice to mole you, meet you, nice to meet your mole, don't say mole... I said mole.

Hej där!

Idag har jag inte haft så mycket för mig, jag skulle tvätta vid två men pappa ropade att det inte fanns något tvättmedel kvar vid klockan tolv. Jag pallade inte gå och köpa det, så jag sov vidare. Smart, haha.
Vaknade upp vid halv fyra och drack mitt älskade te och åt två knäckemackor med ost.
Jag har börjat dricka te som en galning, men det är mysmums.
Börjar snart bli dags för middag typ, middag halv åtta! Hahahaha.
Har också fått en ny glödlampa i mitt rum som lyser mycket starkare än den gamla.
Med den gamla kunde jag knappt ens se ett skit i mitt rum när det var mörkt. Efter en del tjat (typ några år) så var jag med pappa i affären igår och då köpte vi äntligen glödlampor. Tur var väl det eftersom jag inatt skulle tända här och glödlampan då gick sönder. Ganska bra timing.
Och nu sitter jag här i mitt rum och tycker det känns askonsigt och asljust, hahaha.
Jag blir väl van så småningom.

Och ikväll börjar Desperate housewives och Cougar town.
JAAAAAAAAAAAA!!! Awesome. :D

Jaja, sådärja.
And until we mole again; have a nice evening!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0