i-lands problem

Blargh.
Oskar länkade det första avsnittet av den nya och omtalade serien "The Event". Jag kollade.
Tankade till och med hem andra avsnittet, kollade.
Vill se tredje avsnittet nu, åh.
Jag hatar dock att se på serier vid datorn, det är inte speciellt bekvämt i min hårda stol osv.
Sen så känns det inte lika speciellt att sluka en serie direkt, skönare när man ligger ner och kan koppla av.
Jag har aldrig varit någon som slukar serier och film, föredrar att se sånt på tv faktiskt. Det blir mer spännande.
Hyra film gör jag aldrig, men det är mysigare att sitta framför tv:n och kolla, sen kan man ju koppla datorn och tv:n så att man kan se det på tv-skärmen, men jag har en stationär dator här uppe. Blargh.
Pappas dator får jag inte ens röra. Annars hade ett alternativ varit att koppla den till tv:n där nere och se.

Tv:n där nere kollar jag inte speciellt mycket på, för det är ju min faders territorium.
Ganska irriterande faktiskt. Syrran har tv i sitt rum, jag har dator.
UH. Lider ni med mig eller!?

Film och serier är i alla fall ett schysst sätt att få tiden att gå.
Men man ska inte missbruka nåt, då blir det inte speciellt i slutändan.

Aja, ska nog kolla på ett avsnitt av Pushing Daisies, en söt serie om en stilig kille som kan väcka döda saker och ting till liv. Till och med ruttna jordgubbar kan han få att bli fräscha! Nackdelen är tyvärr att, väcker han någon/något till liv, så dör något annat i omgivningen.
Och rör han den här personen/saken som han återupplivat igen så är den död förevigt.
Det är inte utan konsekvenser som han kan väcka de döda..
Den är väldigt fantasyinspirerad, cool, och söt. Han löser mordmysterier och har den gulligaste relationen som får mig att säga "aww" hela tiden, till sin barndomsförälskelse. Han väckte henne till liv och kan därför inte röra henne längre. Så det är lite annorlunda. Väl värd att titta på om du frågar mig!
You know me, har ju ändå inget bättre för mig.

Dags att bli berikad, hahaha.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0