det är inte svårt att distrahera mig

Här har vi mig, tjejen som aldrig fullbordar något. Tror fan inte att det är sant!
Saker distraherar mig lätt, och det är fan inte roligt.

Jag sitter vid datorn ska lyssna på en skiva, sen råkar jag se att en kompis lyssnar på nåt och jag ba
"Fan, den låten måste jag också lyssna på, NU!" och så gör jag det.
Jag läser låttexten samtidigt, märker att det finns ett ord jag inte förstår.
"Vad betyder det här konstiga ordet egentligen, jag har aldrig hört det förut?"
Jag googlar ordet och pausar låten för att kunna läsa vad det står.
"Aha, så det är vad ordet betyder!?", "Fan, man lär sig nåt nytt varje dag."
Och jag börjar tänka på hur mycket jag älskar att leka med ord, jag älskar ord.
Och så tänker jag på mitt favoritord eufori, eller nostalgi, båda är fina. Eller frost. Frost gillar jag också.
Fan, jag gillar de orden så mycket så att jag ska nämna dem i ett blogginlägg känner jag.
Så jag loggar in på blogg.se och skriver inlägget. Gjort!
Sen glömmer jag att lyssna klart hela den där skivan.
Hahaha. Så jävla irriterande!

OJ OJ OJ

Jag går utomhus med min bror och ska berätta något, när en snygg person går förbi, och vips glömmer jag bort vad det var jag skulle säga.

Minns att när jag var med Svante i början så kunde jag aldrig koncentrera mig på vad det var han sa, jag kände mig så dum. För när jag tittade på honom glömde jag bort exakt allt. Hahahaha.

Jag kan inte ens läsa ut en hel bok, seriously. I'm not kidding you.

I'm eaaaaaaaasily distracted. Fuck!

Det är nog därför jag glömmer bort saker, hela jävla tiden.
Jag blir så distraherad.

I better shape up!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0