deprimerande

Jag blir deprimerad när jag inte får äta sötsaker, hahahaha. It's true.
Känns inte så kul. But it's all about mind power, the power to say no. Even though I want something.
Jag är ganska bra på att säga nej, men ändock svag för frestelser. Åh, ge mig sånt som är gott!
Sen känns det jävligt bra att kunna säga nej också. Man ska vara stark!
Jag blir inte glad om jag inte får äta det jag vill, men jag vill lära mig att kunna säga nej.
Och inte luras i fällan varenda gång. Godis och mat missbrukar jag som fan.
Eller ja, jag har blivit bättre. Ett onyttigt mål mat om helgen får jag väl ta, sen lite godis då också.
Är en sån där som älskar att äta tills jag typ sprängs. Så det är extremt jobbigt att ändra på..
Men nog ska det gå! För det är inget sunt förhållande.

Nu måste jag nog sova.
Har möte imorgon klockan ett och sedan rekryteringsmässan.. jo.

vi hörs :)!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0