Är i gott sällskap

Jag såg en sak på Kenzas blogg och var tvungen är skriva det här.
Vi har nämligen likadana skor. Ni vet dem jag bloggade om för några dagar sedan!?
Åh, jag älskar verkligen mina nya skor, och upptäckte precis att hon hade likadana på sig på en bild.
Då letade jag upp jag inlägget hon skrev om dem.
Jag brukar oftast ignorera inläggen om mode i hennes blogg för det är inte direkt min grej.
Kläder och skor osv, inte direkt min grej. Men kul att se att man är i gott sällskap!

Skillnaden är väl bara att mina inte var lika dyra och jag hade storlek 35 på skorna så jag köpte dem på barnavdelningen. Hahaha. Ekonomiskt! Värt, säger jag.

De ser precis likdana ut.

Proof:
SKORNA!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0