take me away like an overdose on heroine

Tack för igår vänner! ja, jag vet att några av er läser i alla fall, haha.
Matilda var söt och hade gjort några, kladdkaksmuffins, var det såna? Jag tror det, haha.
Det var gulligt av henne.
Annars så skrek jag väl en hel del och betedde mig allmänt konstigt, hahah.
I always do that, it's sort of my thing. YEAH!
Blev så himla packad. Minnesluckor, barn med syrran, vill alltid vara kvar i fyllan (8).
Förstod ingenting när vi drog ifrån Sofia, haha.
Vi splittade upp oss och ah osv. Tycker egentligen inte så mycket om att dricka, men men.
Skit i det nu!

Min födelsedag var väl inget att orda om egentligen, en helt vanlig dag bara.
Nu är jag ett år äldre (men inte klokare), och sedan några kilo ångest tyngre, hahaha.
Ikväll kom min bror och gav mig ett presentkort från H&M, bra grejer. Blev glad :).

Dagens bästa och mest spelade låt:
JJ – Let Go

Let go
Let your skin show
That you've been in the sun today

Jag borde sova som ett as nu, ska upp snart. Och behöver jättemycket sömn.
Jag orkar säkerligen inte gå upp, nej.


Kan bjuda på några normala bilder från gårdagen



Kommentarer
Postat av: matildus

hihihi visst var det såna!

sötnoseeen <3

2010-11-22 @ 14:29:43
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0