Wisdom from Shane's mom + Avatarshitz

It's important to give those who fuck with you a taste of their own medicine!
For my medicin I like to take a towel and shove it in my vagina and then I do some kegel squeezes and fill it up with my woman juices, then I slap 'em in the face with it.
Nothing burns more than a pussy slap... nothing!

Lool, Shane Dawson <3.

Upptäckte att jag kunde bli blå igår, så då Na'vifierade jag mig själv.
Jag vet att jag gjorde det extremt dåligt, men jag är inte bra på bildredigering.
(Om nu nåt proffs skulle se detta så skäms man ju lite, eheh)


VILL JU VARA EN NA'VI; HAHA :D

Kollade nyss på en scen från This ain't Avatar XXX - LOL.
Jävla knullsmurfar, hahaha!
Eftersom att jag älskar Avatar och fascineras av Na'vi-folket så var jag ju lite tvungen.
Ganska roligt.....

Nu blire Grey's och efter det Nikita.

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0