Oh happy day!

It sure is a happy day. Atleast for me.
Hej alla vänner, fiender, etc.
Idag vaknade jag med en lättnad i min själ av något slag.
Jag älskar att må bra! Vem gör det inte? 
Det blev gröt, dusch och sedan en tur på stan med min söta syster.
Jag fick ett block inhandlat (jag valde det i färgen rosa, för att det är så inte jag), plus en mysig tröja och en förvaringslåda. Haha. sen åt jag och min syster på McDonalds, något jag inte gjort på närmare en evighet.
Jag har inte undvikit det med flit, men ärligt talat så är deras mat ganska vidrig och inte alls det jag gillar.
Nåväl, det gick ner. Sen sa Mimmi att en bebis var snygg, och det var ganska weird.
Peddokvinna hon är.
Träffade också massa personer jag känner, på stan, hälsade på dem.
Då tänkte jag att jag faktiskt känner rätt trevliga människor, och det gjorde mig också glad.
Ikväll ska jag och Aleeks se Saw 3D på bio, vilket kommer bli epicus!
Jag älskar första Saw filmen, den andra och tredje är okej också, men resten har jag inte sett.
Jag tycker inte om amerikanernas "nu mjölkar vi skiten ur allting för att få mer cash-stil".
Blir ändå kul att se en film i 3D, eftersom att jag aldrig gjort det.

Så, jag ska springa ner på stan och träffa Aleeksius snarre!

Ha det gott ;>.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0